|HOT AND SEXY]Skin pack Nortenôs
5 participants
:: ☆ Divers ☆ :: Partie Modding :: Skins de personnages
Page 1 sur 1
|HOT AND SEXY]Skin pack Nortenôs
[size=90]Well, long time that I was getting a lot of private messages about my mods, so like twenty days ago, I've mixed a few modpacks of hispanics together, then shared it in CWA's private forums, and tried to do my best to make a perfect big one, I hope you love it![/size]
En francais :
Eh bien, la longue période de temps que j'obtenais beaucoup de messages privés de mon mods, si comme il y a vingt jours, j'a mélangé quelques modpacks de hispanics ensemble, l'a ensuite partagé dans les forums privés du CWA'S et a essayé de faire de mon mieux pour faire grand parfait, j'espère que vous l'aimez!
[size=65]Note: I didn't make NOTHING, just mixed with them, some of you probably have seen it in CWA's private forum already.[/size]
[size=50]right click>open in a new window/tab.[/size]
A replacement of these skins:
En francais :
Eh bien, la longue période de temps que j'obtenais beaucoup de messages privés de mon mods, si comme il y a vingt jours, j'a mélangé quelques modpacks de hispanics ensemble, l'a ensuite partagé dans les forums privés du CWA'S et a essayé de faire de mon mieux pour faire grand parfait, j'espère que vous l'aimez!
[size=65]Note: I didn't make NOTHING, just mixed with them, some of you probably have seen it in CWA's private forum already.[/size]
[size=50]right click>open in a new window/tab.[/size]
[size=150]DOWNLOAD LINK.[/size]
[size=85]Credits; a bit thank to whoever made them, I've no idea about the exact creators about each skin, just had it on my computer, if you got any ideas about the creators, tell me and I'll be glad to add it.[/size]A replacement of these skins:
David_Crook- Messages : 29
Nom IG : David_Crook
Faction Actuelle : Racer'Z <3WINER
Re: |HOT AND SEXY]Skin pack Nortenôs
c'est impeu trop fouillis je trouve là.
Miguel_Alvarez- Messages : 87
Nom IG : Miguel_Alvarez
Faction Actuelle : [Chef] Nortenos
Idem mais j'aime bien.
Aaron_Crew- Messages : 109
Nom IG : Aaron_Crew
Faction Actuelle : Civil
Trop fouillis, et les Nortenos sont de couleur rouge ou marron pour information ^^'
Oui Je vais m'occuper a chercher un Skinpack sur les forums des serveurs Anglais.
Damon_Swake- Messages : 112
Nom IG : Damon_Swake
Faction Actuelle : SSMSXIII